П`ятниця, 20.10.2017, 13:40
Вітаю Вас, Гість
В школі працює 15 вчителів-методистів. Всі вони люди з великим досвідом роботи, умінням бачити в дитині талант і розвинути його, умінням використовувати свої ґрунтовні професійно-фахові знання в нових сучасних ситуаціях.
 
Педагогічний колектив нашої школи - 64% складають в ньому вчителі вищої та 1 категорій та вчителі, які мають звання „учитель-методист” та „старший учитель”. До речі, їх в нашій школі більше ніж у будь-якому навчальному закладі міста.
 
Передовий світогляд, моральна свідомість, науковий стиль мислення характерні і для вчителів, які мають педагогічне звання „старший учитель”. Разом з вчителями вищої категорії вони постійно дбають про те, щоб дітям у школі було цікаво, психологічно та морально комфортно. Характерними ознаками їх педагогічної діяльності є розвивально- виховний характер навчальної діяльності, співтворчість з учнями, відкритість навчального процесу.
 
Сама енергійна частина нашого педагогічного колективу—це вчителі, які мають1 кваліфікаційну категорію (13 чол.). Своє конструктивне мислення та вміння продукувати оригінальні, інноваційні ідеї вони спрямовують на формування освіченої, вихованої, розвиненої особистості учня.
 
Творити, шукати, навчати і навчатися самим – це про них, нашу талановиту молодь – вчителів 2 категорії та спеціалістів, іх у школі багато а значить є надія, що школа буде жити і процвітати.
 
Свою фахову майстерність вчителі нашої школи кожного року перевіряють беручи участь у фахових конкурсах „Учитель року”, „Класний керівник року”, виборюючи місця в місті та області.
 
Всі ми різні. Aле є в нас те спільне, що робить нас командою однодумців. Ми любимо дітей тією Любов’ю серця і розуму, яка дає нам сили усвідомлювати: учитель не той із нас, хто все життя вчить, а той, хто все життя вчиться. Ми не знаємо яким буде світ, коли підростуть наші учні, які цілі й цінності будуть актуальними тоді, тому намагаємося запалити їх єдиним прагненням – прагненням учитися, берегти себе, свою родину і світ, в якому ми живемо.
 
Для всіх наших вчителів характерне бажання вчити дітей краще. Для цього необхідно розробити й впроваджувати нові технології навчання. Адже життя не стоїть на місті. Те, що вчора складало основу навчання – наситити дитину якомога більшою інформацією, сьогодні не сприймається взагалі як її провідний напрямок. Вчителі шукають нові шляхи навчання й виховання.І тому, педагоги нашої школи проводять велику дослідно-експериментальну роботу. За ефективністю та різноманітністю напрямків дослідно-експериментальної роботи БЗШ № 18 найбільша в місті. Її ми проводимо разом з Інститутом засобів навчання АПН України, Центром розвивального навчання, м. Харків, всесвітньою інформаційною мережею «АЙОРН».
 
Дослідно-експериментальна, і взагалі, педагогічна діяльність вчителів нашої школи високо результативна. Основними її показниками є вступ випускників до ВНЗ і їх успішне навчання.