Четвер, 21.02.2019, 01:51
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Лютий » 14 » педагогічної студії «Методика реалізації діяльнісного підходу в процесі навчання географії та природознавства»
14:11
педагогічної студії «Методика реалізації діяльнісного підходу в процесі навчання географії та природознавства»

   13 лютого 2018 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білоцерківської міської ради відбулося друге засідання обласної педагогічної студії (керівник Мартинюк Тетяна Сергіївна, заступник директора з НВР, учитель-методист, кандидат педагогічних наук) з теми «Методика реалізації діяльнісного підходу в процесі навчання географії та природознавства» для вчителів географії, природознавства, викладачів курсу «Освіта для сталого розвитку».

   У заході взяли участь: Совенко Валерій Володимирович (координатор роботи педстудії), завідувач відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Гайдаєнко Олена Анатоліївна, методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, педагоги Київської області – всього 42 особи.

   Теоретична частина засідання була розпочата вправою «Відвертість», під час якої учасники щиро продовжували запропоновані речення з позиції вчителя та прогнозували відповіді з позиції учня. Вправа «Усе у твоїх руках» стала мотиваційним поштовхом до плідної співпраці. Протягом теоретичної части були озвучені ряд сучасних тенденцій розвитку освіти, що виокремленні в блоки:

   - Сучасній школі – сучасні вчителі. 10 найважливіших навичок, яким необхідно навчити дітей сьогодні, щоб вони були затребувані завтра.

  - Зміна ролі учителя географії та природознавства в умовах проведення сучасного навчального заняття.

- Застосування діяльнісного підходу в процесі реалізації різноманітних форм навчальних занять географії та природознавства в основній школі.

 

 

Переглядів: 129 | Додав: bc | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]